Retourbeleid
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 14 dagen na levering aan ons retourneren. U dient ons hiervan per e-mail of telefoon op de hoogte te stellen en ons de reden van retournering te vertellen. Na ontvangst van uw retour storten wij binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug op uw rekening.
1 Meld uw retour aan Om uw retourzending aan te melden kunt u eenvoudig contact opnemen met info@sunabz.de. Ons klantenserviceteam zal u zo snel mogelijk van een retourzending voorzien. 2 Bereid uw product voor Verpak het product dat je retour stuurt goed en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking. Let op: Helaas kunnen wij de kosten voor het retourneren niet vergoeden. 3 Stuur ons uw pakket Stuur het pakket (met Track&Trace) naar het hier beschreven retouradres: Adres: Rm1610 Trikang Plaza 818, Ningbo, Zhejiang, China Stad: Ningbo, Yinzhou, Qianhenanlu Postcode: 315200 Land: CHINA Let op. De kosten van uw retourzending zijn afhankelijk van de omvang van uw bestelling. Land van verzending - Duitsland
Verzendmethode - DHL, Hermes BorderGuru & Deutsche Post + Track&Trace Verzendland - Oostenrijk
Verzendmethode - DPD, Oostenrijkse Post + Track&Trace Geschatte repatriëringskosten
(Houd er rekening mee dat de terugreis naar China hoge kosten met zich mee kan brengen ≈ € 25,-).
Verzendmethode - DHL, Hermes BorderGuru & Deutsche Post + Track&Trace Verzendland - Oostenrijk
Verzendmethode - DPD, Oostenrijkse Post + Track&Trace Geschatte repatriëringskosten
(Houd er rekening mee dat de terugreis naar China hoge kosten met zich mee kan brengen ≈ € 25,-).
4. Laat het aankoopbedrag terugstorten op je rekening Nadat we uw retourzending hebben ontvangen, wordt het volledige bedrag terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Indien mogelijk moeten artikelen in originele staat en zo onbeschadigd mogelijk worden geretourneerd. Het aankoopbedrag wordt aan u teruggestort via de door u gebruikte betaalmethode. Het aankoopbedrag wordt binnen twee werkdagen teruggestort op uw bankrekening of ander betaalmiddel. Let op: Neem altijd contact op met onze klantenservice voordat je je bestelling retourneert. Bestellingen die zonder voorafgaand contact worden geretourneerd, kunnen niet worden terugbetaald.
Hygiëne artikelen Een lijst met hygiëneartikelen die niet kunnen worden geretourneerd en niet kunnen worden gerestitueerd (de lijst is niet uitputtend): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. We nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en zijn toegewijd aan de veiligheid van onze klanten mag schoonheids- en gezondheidsproducten retourneren.
Annulering van bestellingen U kunt uw bestelling al 5 minuten na het plaatsen van de bestelling annuleren. Na Onze bestellingen worden 3 uur lang niet verwerkt en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk. Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met info@sunabz.de, nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Retourzendingen zijn altijd voor risico van de afzender; verzendkosten voor retourzending worden niet vergoed. E-mailadres: info@sunabz.de
Hygiëne artikelen Een lijst met hygiëneartikelen die niet kunnen worden geretourneerd en niet kunnen worden gerestitueerd (de lijst is niet uitputtend): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. We nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en zijn toegewijd aan de veiligheid van onze klanten mag schoonheids- en gezondheidsproducten retourneren.
Annulering van bestellingen U kunt uw bestelling al 5 minuten na het plaatsen van de bestelling annuleren. Na Onze bestellingen worden 3 uur lang niet verwerkt en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk. Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met info@sunabz.de, nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Retourzendingen zijn altijd voor risico van de afzender; verzendkosten voor retourzending worden niet vergoed. E-mailadres: info@sunabz.de