Verzending en retour
VERZENDING
Levering en verzending worden uitgevoerd door Sunabz overgenomen. Ieder pakket is voorzien van track & trace en is compleet voor u als klant gratis.
Wij verzenden uw pakket binnen 24-72 uur verstuurd. Het pakket wordt rechtstreeks vanaf de aanbieder verzonden, wat goedkoper is voor u als klant. Hierdoor kan het iets langer duren voordat je je pakketje ontvangt.
Ons gestroomlijnde proces omvat verzending rechtstreeks vanaf de aanbieder, waardoor u kostenvoordelen krijgt. Houd er echter rekening mee dat hierdoor de levertijd enigszins kan worden verlengd.
Meestal worden de pakketten binnen gemiddeld afgeleverd twee tot vier weken geleverd.
RETOURNEREN
Bent u niet helemaal tevreden met het product dat u heeft ontvangen? Dat kan uiteraard. U kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren!
Is uw product kapot? Dan is retourneren vaak niet nodig, wij sturen je gewoon een nieuw exemplaar!
Afhankelijk van het land van vertrek kunnen er extra kosten van toepassing zijn.
Alle verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Sunabz aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor verloren retourzendingen. Wij verstrekken geen retourlabels en dekken ook geen verzendkosten voor retourzendingen. Deze kosten zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant.
Stijl-, maat- en fotowijzigingen
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, gaat u ermee akkoord dat dit een maatwerkproduct is dat direct in productie gaat en dat er geen verdere wijzigingen mogelijk zijn.
Adreswijzigingen
Houd er bij het bestellen rekening mee dat er kleine maatafwijkingen kunnen zijn. Wij raden u aan een maat groter te kiezen, zodat u verzekerd bent van een comfortabele pasvorm.
Houd er ook rekening mee dat kleuren en uiterlijk enigszins kunnen afwijken van de originele foto's vanwege verschillen in verlichting en de professionele studioomgeving waarin de foto's zijn gemaakt.
Bijgevolg kunnen er geen verdere wijzigingen of aanpassingen worden aangebracht wanneer het product wordt voorbereid of verzonden. Wij danken u voor uw begrip en instemming met dit beleid.
Beschadigde/verkeerd afgedrukte artikelen
Als het product defect aankomt, zullen wij het artikel opnieuw afdrukken en kosteloos retourneren. Neem hier contact met ons op met een foto van het artikel en het bestelnummer. Wij drukken uw artikel opnieuw af en sturen het binnen zeven werkdagen naar u terug.
Als u niet tevreden bent met het resultaat van uw product, bieden wij gratis herdrukken aan. Vul ons contactformulier in en voeg een foto van uw artikel toe met een uitleg van het probleem en uw bestelnummer, zodat een lid van ons team u kan helpen.
Retourneer uw artikelen binnen zeven dagen na ontvangst van uw bestelling.
Beschadigde/verkeerd bedrukte artikelen kunnen alleen binnen 45 dagen of maanden na de oorspronkelijke besteldatum worden vervangen. Nadat deze 45 dagen zijn verstreken is Sunabz is niet langer verantwoordelijk voor het vervangen van beschadigde of verkeerd gedrukte artikelen.
Hygiëne producten
Vanwege de verspreiding van infecties en ziekten zijn hygiëneproducten uitgesloten van het retourrecht.Zodra hygiëneartikelen zoals verzorgingsproducten en bh’s op zijn, kunnen wij de producten niet meer terugnemen.
Een uitzondering geldt als de producten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Stuur ons een foto als bewijs.
Houd er rekening mee dat het ontwerp, de maat, de kleur en de afbeelding die u uploadt, op uw artikel worden afgedrukt. Als de verkeerde maat, kleur of afbeelding is geselecteerd en naar u verzonden Sunabz is niet verantwoordelijk voor het vervangen van deze artikelen.
Disclaimer voor productafbeeldingen
Houd er rekening mee dat, hoewel we er alles aan doen om onze producten nauwkeurig te fotograferen en ze in detail te beschrijven, we vanwege veranderingen in de schermresolutie niet kunnen garanderen dat elke foto in productie de werkelijke kleur van de goederen nauwkeurig weergeeft. Neem vóór aankoop contact met ons op als u vragen heeft over de kleur, het materiaal of de maat van een artikel.
Verloren pakketten
Als uw pakket tijdens het transport zoekraakt, vervangen wij het graag en zorgen ervoor dat uw bestelling u bereikt. Als u niet wilt dat het pakket wordt vervangen, moeten we 14 dagen wachten voordat we de bestelling terugbetalen, voor het geval het pakket de weg naar u vindt en wordt afgeleverd. Ons klantenserviceteam zal gedurende de twee weken regelmatig contact opnemen met uw bestelling om de voortgang ervan te volgen en u volledig op de hoogte te houden.
Annuleringen/retouren
Zodra u uw bestelling plaatst, gaat u ermee akkoord dat dit een maatwerkproduct is dat onmiddellijk in productie gaat en dat er geen wijzigingen kunnen worden aangebracht. Voordat de bestelling in productie gaat of wordt verzonden, kan deze nog geannuleerd worden. Als u binnen deze periode annuleert, ontvangt u een volledige terugbetaling.
Als u niet tevreden bent met de producten die u heeft ontvangen en deze wilt retourneren, kunt u een e-mail sturen naar info@sunabz.de, zodat we u ons retouradres kunnen sturen, of het probleem kunnen bespreken met ons klantenserviceteam. E-mails worden binnen 48 uur beantwoord.